Salı, Nisan 16, 2013

eşkenar tek-gen



Herkes biraz "gay"dir.
Ya da hepimiz gayiz.

Bazıları düşünmekten bile utanır. Bu onların meselesi.

Utanıyorlarsa üzerlerine, ön kabulü kati, tekrarı bol ödüllü , kendi özlerini reddeder, "Şt, ayıp, susl" hırkalarını çekebilirler. ben gerçekten üşürken iyiyim. Laf icabı üzgünüm (sonuçta dünyayı ben kurmadım) ama hepimiz gayiz. 
Buna, insan olduğunu unuttuğunuz tüm Peygamberleriniz de dahil.

Öğrenmek, gerçek kabulü, terbiyeli bir utanmama akışı gerektirir. 
Huzurlu bir kendin oluşa, o yoldan geçmeden gidilmez bilirsin!
Beni susturup, kendine tıkıştırsan da, dostum, hayatın gerçeğini kural kırbaçlarınla değiştiremezsin.
Sen vurursun, o kanar, yine yapar, söylesene kaç ceza, kaç suçu sıfırlayıp gideni geri getirdi?
En temizi, en gerçeğidir belki?

Gerçek karşısında, tarafsız ve sakin kalmak, belki de gay olmanın kendisidir.

Tanımlamak anlamsızdır. Söylemeden duramadım, bugünlerde, dünyanın noktası boldu, her şey sınıflandırılmaya başlandı yine, insanlar kamplara ayrılmaktan zevk alır oldu... ünlemi eksik gibiydi... Bir boşluğu anlamsızca doldurdum.

Neysen o'sun. Ne isem o'yum. Ne isek o'yuz. 
Sistem takmıyor, balıklar hep kendini biliyor, besbelli.

Ve hepimiz de işte böyleyiz. 

Gaylik, cinsel tercih değil, bir bakış açısı ve algı meselesidir.

Yani kendini cinsel eylemleri ile gay kıldığını sananlarla, "normlara" yapışıp gay olmadığını sananlara derim ki, özel bir şey sayılmaz, hepimiz biraz gayiz.


Repeat after me: "Gaylik, bir bakış açısı, bir algı ve ruh halidir". 
Bir çeşit heplik ve hiçliktir.
Bazen dünyayı anlamak, tümüyle objektif olmak ve her şeyi anlamak için kapları karıştırmak gerekir. Bu yüzden, işte o anlarda, benim kadar, siz de gaysiniz.

Kab ile değil, suyla ilgilidir. Cinsellikle "ilgi-siz", ruhla ilintilidir.
Çok eski hikayedir. Derviş olmak için devranı dolaşıp geçmek gerekir.

Bilenler, bilir.


Bilmeyenler de şimdi, öğrendi.


Kim olduğunu bilmek, insana huzur verir. 
Hepimiz gayiz.  Ve hiçbirimiz hiçbir şey olmak zorunda değiliz.

Ben bu dünyaya, senin ve sizin tüm ön yargılarınızı öldürmeye geldim.
Bu yüzden, aklının sınırlarının katiliyim.



Sessizbulut
Evrim Gürel
17 Nisan 2013