Pazartesi, Ağustos 03, 2020

Om 1 - Sessiz Düşünce Notları, Meditasyon Sonrası

Om 1- Sessiz Düşünce Notları, Meditasyon Sonrası


Bir bir her an'ı yaşayıp bakıyoruz. Anlamak için?


Bu beden kim? 



Nasıl ve neden bu bedenle buradayım? Bilgisi nedir?


Kim bilebilir?


Şu ışık, an'lardan, insanlardan, yaşamdan hayatıma süzülen, nedir? 


Ve bu karanlık, sıcak bir göbek gibi tıpkı ışık gibi güç gibi beni bulan? Hangisiyim?


Bilgi hangisi?


Biri her şeyi bilebilir mi? Biri farklı olabilir mi? Biri çözebilir mi? Her şeyi...


Bu kapandan çıkmak mı gerekir? Uymak mı içine?


Ben kimim?


Konuşan kim? 


"Sen, sen olan sensin.
Ben, ben olan benim.

Bu seninle, senin içinde, senden doğru doğan bir bilgi. Hissettiğin ve düşündüğün ve öz'lediğin sensin. Aradığın, bulduğun, kaybettiğin. Reddettiğin, kabul ettiğin. Bakmadığın ve gördüğün. Bildiğini düşündüğün ve bilmediğini sandığın.


Sen baktığın, gördüğün, yöneldiğin ve arkanı döndüğünsün.


Sen içinde her gün yeniden ürettiğinsin.
Dönüştüğünsün. Her şey ve hiç bir şeysin.
Her gün yeniden... Ol'duğunsun.


Ne istersen o'sun. Ne olduysan... Ne bulduysan kendinde...


Ben de... o da.. biz de...


Bilgi biziz. Her biri, birimizde...


Sır ve güç, var oluş ve nefes biziz.


Öz sensin. Öz sende.


Hepsi içinde."


Evrim Gürel, Eva. 

Sessizbulut

3 Ağustos 2020